[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 32 kötet, 61 szám

Gabriella Gál cecilke at gmail.com
2014. Feb. 25., K, 12:45:12 CET

Köszönöm, a segítségeteket!
Lekönyvelem Ismériának,  remélem Bocsor Laci is így hagyja.

Nem tudom, hogy az íráskép nehezen olvasható, vagy szokatlan számodra a
név. De mifelénk a faluban is voltak Ismériák, ha nem is Rozália
mennyiségben, de volt. Pláne, hogy Ismérnek voltak bejegyezve sokszor: Zele
Ismér. Manapság eléggé szokatlan, bár én már a Gál Apolló kombinációnál is
csak néztem. Mifelénk mindig levágták a női nevek végét: Rozál meg Borbál
és Teréz. Az anyakönyvben is, ami ugye hivatalos irat. Ja és Emer(enczia)
is volt. Talán számít, hogy katolikusok.

Gabi