[Csaladtortenet 2] Wieland papok

Angéla Kustvall angela.kust at comhem.se
2014. Feb. 26., Sze, 13:29:13 CET

Kedves István!

Taksonyban esperes plébénos, százados, Wieland Mihály,
szül. 1885-08-24 Soroksár.
A honlapomon van Wieland ág, hátha találsz érdekeset.
http://csaladunk.se/
A fa -ágon kattints a startsida=kezdö oldalra, a névindexben a Mihály
Lebenguth-Märta Andersson között (100 név) van Mihály Wieland. Erre
kattintva feljön a családja.

Üdv.
Angéla