[Csaladtortenet 2] mormon adatok

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2014. Feb. 26., Sze, 20:29:41 CET

Minden keresztelés, Kedves János,

még nem lett digitalizálva. De ha így keresel rá Iszkázra, akkor
látható, hogy 671 találat van 1700-1750 között:

https://familysearch.org/search/collection/results?count=75&query=%2Bany_place%3A%22Felsoiszkaz%2C%20Veszprem%2C%20Hungary%22%20%2Bany_year%3A1700-1750~&collection_id=1743180

Üdv.  Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com