[Csaladtortenet 2] [MACSE: 10378] Re: Feldolgozók figyelmébe

Dr. Hatvany Béla Csaba csaba at hatvany.de
2014. Feb. 26., Sze, 22:44:39 CET

Kedves Klári,

a fájlnévhez a kiterjesztés is tartozik (xls, xlsx, vagy ods). Tegyél a neved után egy pontot (ez hiányzik), told meg a kiterjesztéssel (ez is hiányzik) és nézd meg az eredményt.

Ha a fájlnévben a pontok száma eltér 12-töl, akkor a program nem tudja a fájlnevet 13 részre tagolni, és ezért írja ki, hogy „hibás tagolás”.

Üdv,

Csaba