[Csaladtortenet 2] Feldolgozók figyelmébe

Dr. Hatvany Béla Csaba csaba at hatvany.de
2014. Feb. 28., P, 10:32:47 CET

Kedves Feldolgozók,

egyik kedves Feldolgozónk hívta fel rá a figyelmemet, hogy az új sablonok egyikénél egy kis hibát követtem el: a megjegyzések rovatba csak azt lehetett beírni, ami a legördülő listában megjelenik, más szöveget nem. Kijavítottam a sablonokat és újból feltettem a szerverre. Kérlek, töltsétek le újból innen:

http://www.macse.org/society/doc/Polg_szuletesi_anykv_sablonVid_8_BL.xls

http://www.macse.org/society/doc/Polg_esketesi%20anykv_sablonVid_4_BL.xls

http://www.macse.org/society/doc/Polg_halotti_anykv_sablonVid_5_BL.xls

Elnézést az esetleges kellemetlenségért. Aki már dolgozik az új sablonokkal, folytathatja az elkezdett Excel, aki most fog hozzá, használja inkább a kijavított Exceleket.

Köszönöm a megértéseteket,

Csaba