[Csaladtortenet 2] levéltáros segítségét kérem

Molnos Sándor kukikukac at yahoo.com
2014. Jan. 3., P, 14:11:28 CET

Kedves Listatagok!

Internetes keresgéléseim alkalmával - teljesen amatőr lévén, még mindig - mindenféle levéltári adatbázisban megfordultam már, és azt hiszem, hogy amíg élek nem fogom megérteni, hogy melyik adatbázis mire utal, hol van, kivel van, mit csinál... Nagyon konkrétan kérem valaki mondja meg, hogy mi a megfejtése ezeknek a keresési eredményeknek:

Illésy-gyűjtemény
Név: Győrffi de Csíkcsatószeg
Honos: Csíkszék
Levéltári jelzet: F 139 7 A 253
F 139 - Cista diplomatica - I jelzetű productionalisok - 7 A No. 253
Sorszám: 1g959
--------------------------
Illésy-gyűjtemény
Név: György de Csíkcsatószeg
Kiadó: 1746 - nemességigazolás
Levéltári jelzet: F 3 GG 44

F 3 - Gyulafehérvári Káptalan Országos Levéltára - Centuriae - GG - No 44
Sorszám: 1g973

--------------------------
Illésy-gyűjtemény

Név: Péterfi de Csíkcsatószeg János
Kiadó: Mária Terézia - 1753.11.26 - névváltoztatás
Levéltári jelzet: B 2 1807 1349

B 2 - Erdélyi Kancelláriai Levéltár - Acta generalia 1807 no. 1349
Utaló: Péter
Sorszám: 1p901
-------------------------
Illésy-gyűjtemény
Név: Péterfi
Kiadó: 1753
Honos: Csíkszék
Levéltári jelzet: Y 1 1903 196

Y 1 - A Magyar Országos Levéltár Levéltára - Általános iratok - 196/1903 OL szám
Utaló: Péter de Csíkcsatószeg
Sorszám: 1p910

Tehát, érthetően: ezeket a dokumentumokat én fizikailag hol találom? Úgy kell értenem, hogy ebből 1 a MOL-ban Budapesten, 1 Gyulafehérváron ... stb. a másik kettő hol van? Segítség...

Előre is köszönöm,
Molnos Sándor Csíkszeredából