[Csaladtortenet 2] Segítségkérés

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2014. Jan. 6., H, 12:40:14 CET

Köszönöm a listán és a magánban küldött megfejtéseket.

Én a Kathi kiolvasásában nem voltam biztos.

Ennek a Katalinnak a születési / keresztelési / időpontját már régen
keresem, most  az 1869-os összeírásban találkoztam vele először. Ismerem
házasság kötésének, a gyermekei születésének időpontját, de a korát sehol
sem tüntették fel. Nagyon örülök hogy ezt a hiányzó adatot  a családfán
kipótolhatom.

Ő a férje révén szerepel Kukucskaként az összeírásban, egyébként a férjem
szépszüleinek a gyermeke, a neve alapján legalábbis ezt valószínűsítem, a
keresztelési anyakönyvi bejegyzését ugyanis sehol sem találom. Születésének
évében, 42 éves korában, meghalt az édesanyja, - talán pont az ő
születésekor -, lehet hogy csak a halálesetét anyakönyvezték, a gyermeket
nem, vagy elfelejtették, vagy azt gondolták nem él sokáig.

A gondom vele az, hogy korábban született már egy Katalin nevű gyermek, aki
szintén megérte a felnőtt kort.Ebben a családban azonban több esetben adtak
hasonló nevet a gyermekeknek. Volt két Anna Mária, két József és két
Katalin akik megérték a felnőtt kort, és házasságot is kötöttek.

A házaspárnak házasságuk / 1788-ban házasodtak / 25 éve alatt 14 gyermeke
született, közülük 9 érte meg a felnőttkort.

Mivel a családfakutatást a férjem családjának kutatásával kezdtem, kezdő
családfakutatóként nagyon sok plusz munkát jelentett az azonos nevű
gyermekek elhelyezése a családfán. Egyszerűen nem akartam elhinni, hogy
ilyen létezett. Azóta már a listán is olvastam arról,hogy  ez máshol is
előfordult. Az okát nem tudom, ha van valakinek erről valami magyarázata,
azt szívesen elolvasom.

Köszönettel:

A Éva