[Csaladtortenet 2] Bemutatkozás

molnár andrea andreacska87 at freemail.hu
2014. Jan. 9., Cs, 21:41:42 CET

Kedves MACSE tagok! Először is köszönöm, hogy én is tagja lehetek az egyesületnek. Molnár Andreának hívnak, 27 éves vagyok és 12 éves korom óta foglalkozom családfakutatással. Akkor még csak az idős rokonokat kérdeztem ki (sajnos ők ma már nincsenek köztünk), az internetes adatbázisok terjedésével pedig inkább ezt a kényelmes verzió alapján.Kiskunhalason élek, családom nagy része itteni református kisbirtokos volt. De apai nagyapám ága Jász-Nagykun-Szolnok megyei, ill. egyik dédanyám Komáromban született.Igyekszem feltölteni a meglévő családfámat, ill. remélem, folyamatosan bővülni is fog.Addig is néhány név, ill. azok hol fordulnak elő: Molnár (Tiszaroff, Fegyvernek és környéke), Birkás és Kovács (Kőtelek), Szekeres és Kohajda (Szabadka), ill. egyik dédanyámat egy dévai ember örökbefogadta (Csáklány) és mivel a komarnoi anyakönyvvezető nem túl segítőkész, így az eredeti nevét még nem sikerült kideríteni.Kiskunhalason:Borbély, Ván (erről meg van Váginé Ván Judit: Ván család c. könyve), Csonka (erről is van egy könyvem), Kerekes, Nagy-Czirok, Turóczi, Hajós, Orbán, Csikós, Kovács K., Szalai Kullogó, Kovács Vodér, stb, itt rengeteg gyakori név van. Remélem, én is hozzá tudok majd járulni az adatok bővítéséhez, ill. mások családfájának terebélyesedéséhez! Üdvözlettel: Molnár Andrea