[Csaladtortenet 2] Régi családi képek

Szabolcs Makra makra.szabolcs at gmail.com
2014. Jan. 10., P, 12:23:22 CET

Kedves István!

Az első kérdés megválaszolásához ajánlom figyelmedbe a Magyar Fotográfiai
Múzeum munkatársait, http://fotomuzeum.hu/.
A második kérdésedre a válaszom határozottan igen, szerintem ugyanazok a
személyek vannak a képeken. Ha tudod, függőlegesen forgasd el az egyik
képet, mert nekem úgy tűnik, mintha a két kép tükörképei lennének
egymásnak. Talán így jobban hasonlítanak egymásra. (Ha nem érthetően
mondtam el, keress meg magánlevélben, szívesen segítek).

Üdv: Szabolcs

---
 Kedves Kutatótársak!!!
Találtam régi családi képeket,amelyeket nem tudok beazonosítani.Egyiknek a
hátuljára sincs írva semmi.Két kérésem lenne a képekkel kapcsolatban.
-ki lehetne-e nyomozni,hogy mikor készültek a képek?(valószínűleg
Esztergomban)
-lehet-e a két képen levő pár ugyanaz a két személy(férj és feleség)
Előre is köszönöm !- nagyon fontos lenne bármilyen segítség
Üdv: Kochnyák István