[Csaladtortenet 2] bemuatkozás

Andrea Forgó bumacs at yahoo.co.uk
2014. Jan. 10., P, 12:53:34 CET

Kedves MACSE tagok!

Forgó Andrea vagyok és kb 22-23 éve hobbim a családfa kutatása. Amikor tudok rohanok a mormonokhoz vagy ha máshol nem, akkor a neten próbálok keresgélni. Mindemellett gyűjtöm a régi fotográfiákat a kezdeti időktől egészen az 1920-as évek elejéig. Már igen szép mennyiségű képpel rendelkezem - néhányat megnézhettek a barátnőm honlapján is.
http://pepigabi.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=1&Itemid=194 Egyébként ezt az oldalt bárkinek ajánlom szeretettel, mert igen sok adat található fent, sok érdekességgel egyetemben.
Ha valakit érdekel esetleg rendelkezem még jpg formátumban a Szárhegyi anyakönyvekkel az 1700-as évektől felfelé. Mivel még új vagyok itt, nemigen tudom, hogy mik a feltöltési lehetőségek, de ha valakit mindez érdekel, szívesen megosztom ezeket a dokumentumokat másokkal is.
Üdv: Andi