[Csaladtortenet 2] Amerikai adatbázis

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2014. Jan. 10., P, 18:40:58 CET

Kedves Imi,

nem lehet egyszerűen rákeresni egy személyre, de itt találsz referenciát
hogyan lehet megtalálni valakit:

https://familysearch.org/learn/wiki/en/United_States_World_War_I_Casualty_Records

Ancestry.com-on bár megtalálható a 3 kötetes könyv, de Google Book-kal
is elérhető:

http://books.google.com/books?id=dswMAAAAYAAJ&printsec=frontcover#v=onepage&q&f=false

Mivel az elesettek államonként vannak felsorolva, keresgélned kell
Connecticut-ban; s ha nem találod, az még nem jelenti azt, hogy nem volt
a háborúban.

Üdv.   Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com