[Csaladtortenet 2] [MACSE: 9880] Pálffy előadás hétfőn !

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2014. Jan. 12., V, 00:08:50 CET

Sajnálattal értesítem azokat, akiket ugyan érdekelt volna az előadás, de
eddig nem jelentkeztek, hogy a
létszám betelt, sajnos több hallgató nem fér be a terembe.

Talán sikerül egy későbbi időpontban megismételni az előadást.

Akiknek elfogadta a rendszer a jelentkezését, azokat személyesen értesítem !

Megértéseteket köszönöm !

Beszeda Laci