[Csaladtortenet 2] [MACSE: 9880] Pálffy előadás hétfőn !

c.h.baiersdorf c.h.baiersdorf at t-online.de
2014. Jan. 12., V, 09:54:42 CET

Kedves Laci,
ne haragudj, kérlek, illetve ne haragudjatok, azok, akiket érint: habár
nem tudok részt venni a távolság miatt, amit nagyon szívesen megtettem
volna, nem tudom megállni, hogy ne szóljak közbe:
Nem lemondani kellene ilyen esetben a jelentkezőknek, hanem keresni,
*_és találni _*megoldást, hogy mindenki eljöhessen, aki bejelentkezett,
vagy jönni szeretne és tudna!
Olyan nincs, hogy "nem lehet"! Elég öreg vagyok már ahhoz, hogy ezt
nagyon is jól tudjam.
Bocsánat, hogy beleszóltam egy dologba, ami gyakorlatilag nem érint. De
érinthetne; és úgy viszonyulok hozzá. Meg főleg, a jövőre való
tekintettel: csinálni kell valamit!
Barátsággal,
Kristóf