[Csaladtortenet 2] latin segítségkérés

Babcsányi Judit babcsanyi.judit at t-online.hu
2014. Jan. 13., H, 09:14:56 CET

Kedves Bea!

Obiit casualiter Paulus Dompaur venator in allodio dominali Dimpurgensi, qui
volens extrahere oneraturam  sclopi se ipsum trajecit, ideoque qua statim
expiravit nullo sacramento munitus est
Meghalt véletlenül Dompaur Pál vadász Dimpurg uradalmi majorságban, aki ki
akarván húzni a puska valamijét (oneratura) átszúrta/-lőtte saját magát,
ezért azonnal meghalt, szentségekkkel nem lett ellátva.
Életkor nincs.

Jártas valaki az 1729-es vadászpuskák alkatrészeiben?

Üdv:
Judit