[Csaladtortenet 2] Családfakutatási tapasztalataim

Kiss Zoltán kiss.zltn at gmail.com
2014. Jan. 14., K, 19:34:56 CET

Kedves Éva!

Köszönöm ezt a vallomással felérő beszámolót :)
Én is sváb családból származom, s magam is sok érdekes családi és azon
túlmutató szociológiai érdekességgel gazdagodtam (pl. a családok házassági
szokásainak, vallási, nyelvi, kulturális meghatározottsága.....így nálunk
például e miatt 4-5 faluban szinte mindenki mindenkivel rokon, közös őseik
számtalanok, magyarokkal, más vallásúakkal nem keveredtek) valamelyest
megismertem a szűkebb származási régióm (Pest környéki sváb falvak,
Soroksár, Dunaharaszti, Taksony, Újhartyán, Vecsés.......) történetét, az
emberek sok nehézséggel, tragédiákkal teli életét Az anyakönyveket forgatva
sok emberi tragédiával ismerkedik meg az ember, persze vannak örömök is :)
Tehát köszönőm ezt a beszámolót:)

Tisztelettel: Kiss Zoltán