AW: [Csaladtortenet 2] Elmegyógyintézet

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2014. Jan. 15., Sze, 15:28:20 CET

Kedves Jenő!

Az állami "elmegyógyintézetek" mellett voltak privátok is egy jó darabig.
A szomszédunkban is volt egy, de hogy meddig, azt már nem tudom. Az biztos,
hogy 1954-ben már nem létezett. De ez nem jelenti azt, hogy mások is mind
megszüntek.
A szomszédunkban dr Ruzicska ? intézete egy családi házban (XII. Árnyas út
9/Budakeszi út 42) volt és csak néhány betege volt.

Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky /
Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -