[Csaladtortenet 2] Elmegyógyintézet

Laszlo Vegh veghflorian at gmail.com
2014. Jan. 15., Sze, 18:15:23 CET

Kedves Jenő!

Én a Pest Megyei Levéltárban hasonló kéréssel próbálkoztam, de mondták,
forduljak a születési/házassági bejegyzést végző önkormányzathoz! Ott pedig
rögtön segítettek, nagyon aranyosak voltak. Úgyh inkább az önkormányzatot
ajánlom (a levéltárban azt mondták, mivel az ottani anyakönyvek
másodpéldányok, csak az önkormányzat adhat tájékoztatást UB-ügyben).

Végh László Flórián