[Csaladtortenet 2] Fw: Elmegyógyintézet

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2014. Jan. 16., Cs, 20:29:48 CET

Kedves Jenő!
Lehet, ez inkább csak kényelmesség. Mindig kényelmesebb nem teljesíteni
valamit, mint ha jön valaki holmi UB kívánalmakkal,és akkor mi van? Elő
kell szedni, milyen község, ésatöbbi. Hagyják már nyugodtan őt. Meg abban
sem biztos, hogy ez szabályos. Kiadható ez? Mondta a Nemzeti Levéltár, hogy
minden UB kiadható évszámtól függetlenül? Mindenkinek?
Hiányzik az egységes szabályozás, mint MACSE ezt kellene hangsúlyozni, ha
már létrejött ez a Nemzeti Levéltár.
NJ