[Csaladtortenet 2] Vértessomló, Várgesztes, Kecskéd, Héreg polgári anyakönyvei a mormon adattárban

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2014. Jan. 18., Szo, 15:36:05 CET

Kedves Kutatótársak!

Egy nevet kutatva néztem bele Kecskéd polgári anyakönyvi adataiba.

Nagy meglepetésemre itt találtam Vértessomló és Várgesztes 1895-1910.
polgári anyakönyvi adatait is. Hátha valaki ezen községekben kutat.....

Azt, hogy Héreg község 1907-1910. évek adatai is idekerültek, az
nyilvánvaló  tévedés, hisz a két község földrajzi távolsága ezt kizárja,
bár mindkettő Komárom megyében található.

Üdv. A Éva