[Csaladtortenet 2] [Családtörténet2] Mormon mikrofilmezési akciók (több)

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2014. Jan. 19., V, 19:52:33 CET

Kedves Csaba!
Köszönjük a precíz tájékoztatást. Én úgy tudom, Románia nem engedte be
filmezni a mormonokat, mint ahogy az akkori Jugoszlávia sem. Elképzelhető,
hogy a görögkeleti egyház sem támogatta az akciót, mint ahogy nálunk sem
rajongtak érte az evangélikusok. Egyházak esetében azt hiszem örök
nézetkülönbség forrása lesz, hogy az egyházi anyakönyvek egyházi tulajdont
képeznek-e, vagy a nemzeti (pontosabban az egyetemes emberi) kulturális
örökség részei e.
NJ

2014. január 19. 19:36 Reisz T. Csaba (Otthon) írta, <retix at mail.datanet.hu>
: