[Csaladtortenet 2] mormon adatok

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2014. Jan. 19., V, 20:14:06 CET

Kedves István!

Nem gondoltam, hogy ilyen levélfolyam lesz a reagálás felvetésemre. Én csak
arra voltam kíváncsi van-e valami  logikus oka az eltérő
adatfeldolgozásnak. Ha nincs azt is el tudom fogadni. Az ember örül minden
olyan felkínált lehetőségnek ami a családfakutatást megkönnyítheti.

Sok időt, energiát és nem utolsó sorban jelentős anyagi ráfordítást
igényelt részemről az a kutatás, amit különböző levéltárakban folytattam a
mormonok adatközlése előtt. Ép ezért tudom értékelni azt a lehetőséget amit
az internetes kutatás lehetősége nyújt, még akkor is ha az nem teljeskörű.

Bízom benne nem állok egyedül e véleményemmel.

Üdv.

A Éva