[Csaladtortenet 2] Mormon mikrofilmezési akció

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2014. Jan. 19., V, 22:55:59 CET

Kedves Mindenki

tudomásom szerint a polgári anyakönyvek felvételezése a kutatási korlát
betartásával történhetett - még a mormonok sem kaphatták meg a védett
időszakot. Feltételezem, hogy a polgári anyakönyvek felvételezésekor
mindenhol, ahol elérhető volt, az adott kutatási korlátig terjedő időszakot
fotózták le a kijelölt levéltárak munkatársai
Majd, a felvételezés folytatódott később, ahogy a korlát tolódott ki az
évek előrehaladtával. És valószínűleg folyik most is, ahogy újabb és újabb
évek válnak szabaddá (a halottik gyakorlatilag kész vannak, vagy lesznek,
mivel a [régi] korlát ott elérte már a levéltárak által őrzött
másodpéldányok végdátumát, 1980-at)

Előrebocsátom, nem vagyok levéltáros, sem szakértője a kérdésnek, kéretik
ennek megfelelően kezelni a válaszomat - ha Csabának lesz ideje, talán
reflektál rá és pontosít.

Üdv
Krisztián