[Csaladtortenet 2] Mormon mikrofilmezési akció

Vértesi Tamás vertesit at mail.kabelnet.hu
2014. Jan. 19., V, 17:25:43 CET

Köszöntök Mindenkit,

Évának nyilvánvalóan alapvetően igaza van.

Az én tapasztalatom  a (történelmi) Sopron vármegyével kapcsolatban:

nem egy és nem kettő (lehet, hogy az összes, végig nem néztem) település
mondjuk 1911-el befejeződik.

Arra gyanítok, - mivel ez a Soproni Városi Levéltár felségterülete -
hogy Sopronnak volt valami ügye a közzétételekkel kapcsolatban. (Így
értelmezték az új Anyakönyvi Törvényt?)

Jó lenne, ha valaki illetékeshez ez az észrevétel eljutna és esetleg
módosításra kerülne. Na nem arra gondolok okvetlenül, hogy minden 1911
utáni anyakönyvet tegyenek elérhetetlenné.

Üdv

Tamás