[Csaladtortenet 2] bemutatkozás

Nagy József hullarg at gmail.com
2014. Jan. 20., H, 20:26:29 CET

Kedves Tagtársak!

Engedjétek meg hogy röviden bemutatkozzak. Nagy József, 56 éves földmérő,
informatikus és díszhaltenyésztő vagyok. Feleségem nyugdíjas középiskolai
tanár, lányom gyógytornász.

123 éves általános iskolám történetét szerettem volna feldolgozni, ennek
kapcsán találtam rá a RadixIndex levelezőlistájára. Gyűjtögettem a hasznos
linkeket buzgón, habár nem indítottam el a családfa kutatásomat. Aztán
szerveződött a gyászjelentés feldolgozás, abból alaposan kivettem a részem,
ha jól emlékszem 12 ezerrel. Belekezdtem a Bp. VI. kerület polgári házassági
anyakönyv feldolgozásába, amit megváltozott élethelyzetem miatt 1-2 évre
szüneteltettem. Most kezdtem újra és megjött a kedvem a saját és feleségem
családjának kutatásához is. GRAMPS programmal rögzítem az adatokat. Egyelőre
a család, rokonság irataira és a mormonok adatbázisaira támaszkodom.
Kisköre, Tiszanána, Tiszabercel és Szentes a kutatási helyszíneim.

Keresett/kutatott családneveim: Barócsi, Vécsi, Nagy, Kakuk, Hullár, Pihár,
Vinnai, Tarnóczi, Dóczi, Kiss, Tápai