[Csaladtortenet 2] Fw: Apró örömök

Mária Lakatos maria.lakatos at gmail.com
2014. Jan. 22., Sze, 14:46:47 CET

Hátha ez is érdekes néhány társunknak. Üdv Mária.
Kiemelt ajánlataink!
Cím: Zalaegerszegi honvédek a
Donnál<http://www.historiaantik.hu/index.php?p=reszletek&konyv=70773>
Szerzõ: Molnár András
Kiadó: Zala Megyei Levéltár (2013)
Ár: 1820 Ft. (új)
Ár: 6 Euro
Rövid ismertetõ: A zalaegerszegi 17/III. zászlóalj 1943. január 27-én, a
honvéd alakulatok közül utolsóként, mint a visszavonuló 2. hadsereg
utóvédjének utóvédje hagyta el Don menti állásait. Visszavonulása során, a
szovjet csapatok bekerítéseinek áttörése, a mostoha idõjárási körülmények
és ellátási nehézségek közep*...*

2014. január 22. 14:38 Felhalminé Puskás Angéla írta, <felhalmii at freemail.hu