[Csaladtortenet 2] Fw: Apr rmk

Temesvri Jen jeno.temesvari at chello.hu
2014. Jan. 22., Sze, 15:21:04 CET

Kedves Listatársak! van ennek az alább ismertetett könyvnek egyy Fotoalbum
változata is több mint 500 nagyon szépen feljavított Retusált) eredeti
fényképpel, amelyet a 19. könnyű hadosztály katonái (javarészt tisztjei
fényképeztek a háború poklában. A képeket a családtagok, rokonok adták
kölcsön, vagy véglegesen a a Nagykanizsán megrendezett emlékkiéállításhoz. A
Zalai honvédek a Donnál szerzői, ill szerkesztői ugyancsak Molnár András
(Zala megyei Levéltár igazgatója) és Szabó Péter ((HM Hadtört. Intézet és
Múzeum főmunkatársa).
Ez a kötet 235 oldalas, keménykötésű nagyon reprezentatív, igényes kiadás. A
bolti ára: 4350 Ft.