[Csaladtortenet 2] Elbocst levl...

Temesvri Jen jeno.temesvari at chello.hu
2014. Jan. 24., P, 19:42:27 CET

Erről van szó! Amit Babcsányi Judit ír, akceptálni lehet, de nem ilyen egyszrű. Ahogy az élet sem. Én ismervén a szülőket, akik felnevelték sajátjukként más gyerekét, és akitől aztán azt kapták, amit nem érdemeltek, hát ezt nehezen emésztem meg. És miután én un. normál családban nőttem fel, magát a szituációt sem tudom objektíven megítélni. És sajnálom azokat az összeomlott embereket, akik talán több "hálát", megbecsülést érdemeltek volna. A lélektan, az ösztönök működése talán falhoz állítja néha a szakembereket is, én csupán elgondolkodtam ezeken. Elnézést érte! Üdv: Jenő