[Csaladtortenet 2] Anyakönyvi kérés és Family Search kérdés

Rihmer Aurél granasztoi at freemail.hu
2014. Jan. 28., K, 10:00:37 CET

Kedves Listatagok, Kutatótársak! Érdeklődnék afelől, hogy nem tudja e valaki, hogy a Family Search-ban fellelt hibákat, mi módon lehet javítani.Saját családomat átnézve névelírás, de születési dátumhibát is leltem. Furcsa, hogy az általam kézbe vett anyakönyvben néhol más a dátum, mint ami a kereső programban megjelenik.Mi lehet az oka, hogy akár ugyan azon anyakönyvezési helyen valakit felvettek a rendszerbe, de az 1 évvel korábban született testvére nincs a Family Search-ban? Mi lehet az oka annak, hogy a keresőbe a nemesi családok sok esetben hiányoznak. Keresek néhány esküvőt, de a helyet csak tippelni tudom. A Family Search-ban nem leltem, vagy én néztem rosszul. Bíró János és Csergő Erzsébet esküvője 1837.01.30-án feltehetőleg Nemespann-ban vagy környékén katolikusok, Markó Ferenc és Bolf Anna esküvője 1830 körül, feltehetőleg Újtóth-Nagylóton-on katolikusok, Horváth Lajos és Simon Katalin esküvője 1790 körül, feltehetőleg Élesd vagy környékén, talán esetleg Nagyváradon, reformátusok Jircsek Ferenc földműves és Motousek (Matousek) Jozefin esküvője 1800 körül Nemcsicek-ben (talán Morvaország), katolikusok Aulechla Ferenc és Trpik Katalin esküvője 1800 körül Nemcsicek-ben (talán Morvaország). katolikusok Kirsch Gotlieb és Heinrich Anna Rozina 1800 körül Ziegelhof-ban (Talán Bázel vidéke Svájcban) evangélikusok Tauchert Frigyes Vilmos sörfőző és Leuschner Johanna Renáta 1800 körül    Loewen-ben (Lőven) Belgiumban. evangélikusok A legfontosabb lenne:Triznay (Trizna, Triznai) István és Pap Rozália esk. talán 1820 körül Liptó vm-ben, talán Bobrovec (Nagybobróc), Nemesludrova vagy Hibbe és Boczabánya településeken. katolikusok Mindenkinek a segítségét előre is köszönöm. KöszönettelAurél