AW: [Csaladtortenet 2]egy egészen friss és örömteli hír

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2014. Jan. 29., Sze, 15:14:32 CET

Kedves Beatrix, Szabolcs és Listatársak!
vlószínuleg nem elég nagy a sávszélességük és a szerverük kapacitása/teljesítménye ahhoz, hogy a várható érdeklodést a redszer összeomlása nélkül ki tudják elégíteni.
Az pedig elég magas befektetést igénylne, hogy az egész világról jövo kérdésekre válaszolni tudjanak, illetve a kép(adat) mennyíséget továbbítni tudják, legalább is elfogadható idon belül.
Ugyanis ha valaki reggel 8-kor kér egy oldalt, nem akar/tud várni délig, míg elérkezik hozzá a keresett oldal. Ha aztán minden lapozás 1-2 órát vesz igénybe, akkor használhatatlan az online-rendszera kutató  számára.
Üdv.
István

If something is worth doing, it is worth doing it well.

Strive for excellence, not for perfection.
But be aware of the supporters of mediocrity.
They will attack you because they are afraid of excellence in any form.

Ha valamit érdemes csinálni, érdemes azt jól csinálni.

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -