[Csaladtortenet 2] egy egészen friss és örömteli hír

Páli István oregpali at t-online.hu
2014. Jan. 29., Sze, 15:28:14 CET

Maradjunk a földön.  az első 1000 anyakönyv másolatban is meg volt eddig is
a levéltárban. Ha a másolatok digitalizálása együtt járt a film anyagok
minőségének javulásával, akkor előrelépés. Ha nem kaptunk 5 vagy 6  plusz
kutatóhelyet ahol böngészhetjük az eddig is naponta kikérhető filmeket.
Jelentősebb előrelépésnek számít, ha a vidékre kikért filmeket először
rögzítik, így nem kell várni 1 hónap fölött arra, hogy véletlenszerűen a
távollévő filmek visszakerülhessenek.
Ugyan csak erősítené az előrelépést, ha a havi cirka 500  új feltétet
interneten is nyilvánosságra hoznák és nem kellene a zarándokút végén
megtudni, hogy megtalálom a filmet- bejutok  és/vagy nem.
üdv.: Pista