[Csaladtortenet 2] [MACSE: 11345] Nem látják a fától az erdőt

Fekete István darkman2001 at freemail.hu
2014. Júl. 1., K, 15:25:54 CEST

Nem csak ez a baj, hanem az egyházi anyakönyvek kutatása is megdrágul majd.Eddig, ahol nem volt mikrofilmre véve az anyag, az egyházi anyakönyveket lehetett sok helyen fotózni is. Bár volt pár levéltár, ahol már ezt sem engedték.Most örülhetünk majd, mint majom a farkának, hogy minden megyei levéltárban az összes egyházi anyakönyv helyben kutatható lesz mikrofilmről vagy számítógépről.Mikrofilmről fotót készíteni mindenütt tilos. Ergo, már az egyházi anyakönyveket sem lehet majd fotózni, ha mikorfilmre kerülnek.Kérdem én, akkor mit lehet majd a napi 1200-4000 Ft-os napijegyért lencsevégre kapni, ha már semmi nem marad? István