[Csaladtortenet 2] Temesvár, Arad, Szatmárnémeti, Nagybánya

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2014. Júl. 15., K, 17:33:36 CEST

T. Listalakók,

valószínűleg kicsit későn jelzem, de még mindig képlékeny (bár az egyik
útról korábban már vizionáltam itt a listán is, a másik is régóta tervben,
csak közben gyalogbéka lettem), hogy előreláthatólag 21-étől
Szatmárnémetiben és Nagybányán
28-től Temesváron (esetleg Aradon)
kutatnék 2-4 napokat, HA minden összejön.

Valaki esetleg kíván-e csatlakozni? Temesvárra már van egy jelentkező. Az
autó, ami nagy valószínűséggel rendelkezésemre fog állni, egy Suzuki
Splash, tehát max 2 utast + szolid csomagokat tudok vinni.

A saját kutatásomon felül szívesen kutatok másnak is, a plusz költségekből
való részesedés fejében. Temesvárra vonatkozóan már érkeztek igények a
korábbi felhívásomra.
Tervezett indulás vasárnapokon.
A Szatmárnémeti úton egy debreceni megállás (max. 1 óra) valószínű más
okból, oda is, vissza is.

Üdv
Krisztián