[Csaladtortenet 2] Temesvár, Arad, Szatmárnémeti, Nagybánya

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2014. Júl. 16., Sze, 17:25:42 CEST

T. Listalakók,

a szükséges információk hiánya, illetve várható késve érkezése miatt sajnos
úgy fest, hogy a Szatmárnémeti-Nagybánya saját célú kutatásom átmenetileg
okafogyottá válik. Hogy mikor lesz belőle valami, az egyelőre nem ismert,
erre fordítható napjaim száma sajnos véges.
Mivel a jövő hétre tervezett út helyére mást beszervezni nemigen van
lehetőségem, ha valaki úgy gondolja, hogy számára sok fontos és hasznos
információt rejtenek az anyakönyvek, esetleg más dokumentumok e két
levéltárban, és finanszírozza a költségeket, szívesen kimegyek kutatni.
A kérdéses adatokról minden esetben nem hiteles másolat (fotó) készül.

Szatmár H-Sze, Nagybánya K-Cs tart nyitva.
Kutatási korlát: 1913-ig bezárólag kutathatók szabadon az anyakönyvek, azt
ezt követő időszak védett.
Mennyiségi korlát: 5 anyakönyv/nap/levéltár. Értelemszerűen kettészakadni
nem tudok... :)

Üdv
Krisztián