[Csaladtortenet 2] Egy család két azonos nevű lány

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2014. Júl. 25., P, 09:37:30 CEST

Közben beugrott nekem is, hogy létezhet két azonos nevű gyerek is, aki
lehet mégsem azonos, mert szentekről kapnak nevet, és ha pl. két szent
György van, az egyik lehet elnevezve az egyik szentről, a másik a másikról,
vagy János is ilyen, ésatöbbi.
Jenőnek: magánban részletesebben válaszolok majd, de nem vagyok pápai,
Balatonfüreden élek, de főleg Vas megyei településeket kutatok ottani
születésű lévén. Brader Samuel ügyét azért jó, hogy megírtad, hátha valaki
tud segíteni, illetve Pápán nagyon tudós helytörténészek is vannak,
elérhetőségeket tudok majd adni.