[Csaladtortenet 2] Egy család két azonos nevű lány

Szűcs László Szucs.Laszlo at posta.hu
2014. Júl. 25., P, 11:13:42 CEST

T. Lista!

Köszönöm a sok észrevételt, hozzászólást magánban és itt a listán is.

Elkezdtem a halotti anyakönyv átnézését, 1764-1780 között nem találtam egyik gyermek elhalálozását sem.
Bár az elején rendkívül rosszul volt olvasható, remélem azért nem hagytam ki egyiküket sem.
Folytatom tovább és beszámolok majd az eredményekről.

Még annyit, hogy nincs információja valakinek arról, hogy a Mormonok a születésen kívül egyéb adatokat házasság és halálozás nem fogják indexelni valamikor?
Ez nem csak Szlovákia esetében lehetne fontos.

Szűcs László
e-mail: .. szucslaci970 at gmail.com
e-mail: .. szucs.laszlo at posta.hu
http://szucs-csalad.hupont.hu/
Kutatott nevek: Szűcs, Bálint, Mészáros, Détári, Thanhoffer, Paprika, Vittek, Bihari, Kardos, Vinke, Krizsán, Zakar, Magyar, Lovas, Bencze, Bivalyi, Darányi, Budai, Kenéz, Tar, Oldal, Jámbor, Takács, Nyalábos, Szunyog, Pataki, Kandorf, Muraközy, Dávid Kutatott hely: Cegléd és környéke, Nyitra vármegyei Verbócz, Vas és Sopron vármegye, Sóly.

Ez az elektronikus levél bizalmas és/vagy jogilag védett információkat tartalmazhat, és kizárólag a címzettnek szól. Amennyiben ezt a levelet sérülten kapta meg vagy nem Ön annak valós címzettje kérjük, haladéktalanul tájékoztassa erről a feladót, és a levelet törölje rendszeréből. Az elektronikus levél engedély nélküli másolása, sokszorosítása, terjesztése, módosítása és nyilvánosságra hozatala szigorúan tiltott. Az elektronikus úton történő levelezés elsősorban információs célokat szolgál. A Magyar Posta Zrt. nem tesz és nem fogad el hivatalos kötelezettségvállalásokat kizárólag elektronikus levél útján, hacsak erről ellentétes tartalmú megállapodás nem született a felek között. Az elektronikus levél tartalma nem feltétlenül tükrözi a Magyar Posta Zrt. hivatalos álláspontját adott ügyben.

Nyomtatás előtt gondoljon a környezetére! Think of the environment before printing!