[Csaladtortenet 2] Géczi (ékezet nélkül)

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2014. Júl. 28., H, 22:43:49 CEST

Mindig csak azt szabad írni, amit olvasol, különben meghamisítod a
családfát.
Amúgy annyiban igazad van, hogy van egy ilyen eredetmagyarázata is a
névnek, de ez külön szálon fut. Van ugyanis Magyargéc, Kisgéc és Nagygéc is
Magyarországon, de ezek is a Gergely névre mennek vissza. Rövidüléssel az
innen származó emberek is -na, hadd ne mondjam ki, hogy kik voltak.
NJ