[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 37 kötet, 49 szám

Jutka papp.judit1 at gmail.com
2014. Júl. 31., Cs, 08:53:06 CEST

Kedves Listatagok!

Az adatbázisok kereshetőségéről eszembe jutott, hogy sok gondot okozott
nekem az üknagyanyám születési idejének kiderítése, mivel a pontos dátumra
senki nem emlékezett. A sírkövén látható időpont nem adott támpontot, sőt
megtudtam hogy anno átírta a személyi igazolványát, mert pár évvel idősebb
volt a férjénél és szégyellte ezt. :)
Sokáig böngésztem a Family Search adatbázist is, és a közben szerzett
tapasztalataimról csináltam egy kis segédletet, amit hátha hasznosnak
találtok ti is.

Üdv! Sok napsütést! :)
Papp Judit