[Csaladtortenet 2] "Régi fejfák síremlékek a Gömöri temetőkben"

Nyitrai István nyitraid at freemail.hu
2014. Jún. 2., H, 12:29:37 CEST

Kedves Ákos! A leveleddel kapcsolatban pontosítanunk kellene. Légyszíves írd meg, hogy miről van szó? Én az igényeket folyamatosan gyűjtöm, az árban megegyeztünk a szerzővel, a könyvek Magyarországi átvételének helyét is tisztáztam. Ha ezt a tevékenységemet segítő a szándék, annak örülnék. Üdv.: István