[Csaladtortenet 2] "Régi fejfák síremlékek a Gömöri temetőkben"

Babcsányi István babcsanyi.istvan at humanoperator.hu
2014. Jún. 2., H, 13:10:32 CEST

Kedves István!

Egy példányra én is feliratokoznék.

Üdv

Babcsányi I.

----- Original Message -----
From: "Nyitrai István" <nyitraid at freemail.hu>
To: "Schermann Ákos" <schermannakos at gmail.com>; "Csaladtortenet"
<Csaladtortenet at levlista.theka.hu>
Sent: Monday, June 02, 2014 12:29 PM
Subject: Re: [Csaladtortenet 2]"Régi fejfák síremlékek a Gömöri temetőkben"

Kedves Ákos! A leveleddel kapcsolatban pontosítanunk kellene. Légyszíves írd
meg, hogy miről van szó? Én az igényeket folyamatosan gyűjtöm, az árban
megegyeztünk a szerzővel, a könyvek Magyarországi átvételének helyét is
tisztáztam. Ha ezt a tevékenységemet segítő a szándék, annak örülnék. Üdv.:
István