[Csaladtortenet 2] családkutatás és genetika

Andras bandita76 at hotmail.fr
2014. Jún. 2., H, 19:49:36 CEST

Kedves Janos !

Teljesen egyetértek ... ezen a ponton én karikaturizaltam az eredményt, merthogy az "eredmény kimutatas" is némiképp ezt tette . Valoban lehet, hogy az osapam valamelyik mas néppel telepult be a Karpat-mendencébe, az eredmény csak annyit jelent, hogy olyan "marker" van az Y kromoszomamban ami arra enged kovetkeztetni, hogy egy bizonyos ideje az apai osom feltehetoen egy eszak-azsiai nép sarja volt. Merthogy ez a marker azoknal a népeknél a leggyakoribb.  Ebbol is kitunik, hogy messzemeno kovetkeztetéseket senki ne varjon, mert ez a vizsgalat nem tud ilyet szolgaltatni.

Udv.  Andras