[Csaladtortenet 2] temetői nyilvántartás

Beus beusmarie at gmail.com
2014. Jún. 3., K, 16:38:41 CEST

Van. Nemcsak név szerint, hanem parcellák szerint is. Elvileg: bemész,
kikeresik név szerint, megmondják  a parcellát és a temetés dátumát. Még
ott is, ahol a régi, karton-módszer van. A gyakorlatban: nem biztos,hogy
adnak felvilágosítást mondván: nem vagy közvetlen rokon, azaz: egyenesági
leszármazott. Üdv: BBea