[Csaladtortenet 2] sírkö Puskás, Kocsis

Angéla Kustvall angela.kust at comhem.se
2014. Jún. 3., K, 18:33:49 CEST

Kedves Társaim,

Budapesti tarózkodásunk alatt ellátogattunk a Szent István Bazilikába is
azzal a szándékkal, hogy Puskás Ferenc sírját lefotózzam.
Felmenöi között van egy Lebenguth lány, megtalálhatók a honlapomon.
www.csaladunk.se
A Lebenguth törzs-re kattintva feljön 11 oldal Lebenguth leszármazott.
Majdnem a legutolsó oldalon található meg Puskás Ferenc.

Sikerült is lejutni a kriptába, ahol Kocsis Sándor is nyugszik, ö nem rokonom,
de sokszor láttam játszani. A Vörös Lobogó Országos Elnökségénél (ma MTK)
dolgoztam a Bajza utcában, ingyen jegyem volt a nagy mérközésekre is.

Csaba segítségével most már mindenki láthatja a képeket.
Üdvözlettel
Angéla