[Csaladtortenet 2] Segítségkérés

molnár andrea andreacska87 at freemail.hu
2014. Jún. 4., Sze, 09:12:21 CEST

Kedves Listatagok! Újból dédanyám kapcsán kérném a segítségetek, hogyan és hol keressem.Megvan az egyik házassági bejegyzése és a halotti is. Ezekből az adatból indultam ki, de a születési adatai alapján nem találták sem a katolikusoknál (ez van megadva), sem a polgári anyakönyvben.A két testvér (?) örökbefogadási adatai megvannak, itt megvan az eredeti apa neve, később anyuka máshoz ment férjhez, aki a nevére vette őket. De dédanyám itt sincs - pedig ugyanaz az anyuka van megadva. Lehetséges, hogy esetleg többször változott a neve és így eltűnt, lehetséges, hogy nem az a vérszerinti anya, aki megvan adva? Minden ötletnek örülnék, mert már végképp nem tudom, hol keressem... Üdvözlettel: Andrea