[Csaladtortenet 2] jog

Erzsi Kovácsné keresone at gmail.com
2014. Jún. 7., Szo, 10:56:32 CEST

Kedves Zoli!

Valószínűnek tartom, hogy Gyöngyösön is laktak. Többel találkoztam, akik
először Bécsben házasodtak, majd Gyöngyösön újra anyakönyvezték, de az
eredeti házasságkötés dátumával.
Nem rokonságbeli, hanem dolgozom fel a gyöngyösi anyakönyveket és ott tűnt
fel.
Szó szerint idézem az egyiket:"A bécsi belvárosi izraelita hitközség által
kiállított s a B. M. által közölt kivonat alapján."

Üdvözöllek: Erzsi