[Csaladtortenet 2] jog

Stverteczky András stverteczky.a at digikabel.hu
2014. Jún. 8., V, 12:10:57 CEST

Kedves Kutatótársak!

Ennél érdekesebbel is találkoztam:

Ezt az 1732-ben Morvaszentjánoson kötött házasságot a Broczkó anyakönyvében is rögzítették, mindenféle megjegyzés nélkül. Ez lehetne tehát akár 2 független házasságkötés is, csak teljesen azonos nevekkel (még a tanuk is).

Miért lehetett ez? Talán azért mert Broczkóban éltek és születtek a gyerekek.

Üdvözlettel, András