[Csaladtortenet 2] Off, JUDAIKA, könyv, kiadvány

Steven Sax foundermember0056 at yahoo.com
2014. Jún. 10., K, 10:26:31 CEST

Kedves Listatársak!

Most kaptam meg a szatmári zsidó hitközségtől azt a kiadványt, ami eléggé meglepő (A benne lévő ismertető szerint 2010-es kiadás). Ugyan is -bár a címe sokat mondó: The Jewish Cemetery of Sathmar- ennél jóval többet takar! Maga a szöveges rész 7 oldal, ám nagyon jó képek vannak benne és mindent magyaráz!

VISZONT!

Található benne 2 CD, mely közül az egyik az ortodox zsidó temető teljes sírkőanyagát dolgozza fel, a másik pedig a Status Quo temető anyagát.
S nem elég az, hogy a sírkövek le vannak fotózva, az eredeti temetőkönyvet is a megfelelő bejegyzésnél befotózták!

A kiadványt egy külföldi magánszemély készítette és finanszírozta.

Nekem most 10 darabot küldtek, de igény esetén még 5 darab lesz!

Amennyiben bármelyikőtöket is érdekelné, kérem jelezzetek! Már most szólok, hogy kb. 1 hónap múlva tudom presentálni Pesten, mert nem akarnám, hogy tönkremenjen esetleg a CD (ami a magas lexikális tudás mellett a kiadvány értéke!).

Yours sincerely, Istvan Szucs from Cluj-Napoca/Budapest.

Tel(RO): +40741158940
Tel(HU): +36204439677