[Csaladtortenet 2] nyugdíj

Susanna D'Arbela su.darbela at gmail.com
2014. Jún. 26., Cs, 11:40:21 CEST

Tisztelt Kutatótársak !

Nem olyan régen vágtam bele a családom családfa kutatásába.Döbbenetes és
megrázó dolgok kerültek elő. Egész életemet és identitásomat megrázták.
Többek között az is, amikor egy nagymamámtól maradt levéltöredékből azt
olvastam, ( halála előtt egy évvel) megfosztották a nyugdíjától, az
egyetlen jövedelmétől, özvegy lévén.
Szívszorító volt olvasni azokat a kétségbeesett sorokat. 1951-52 - ben
lehetett.
Hol lehet utána keresni ezeknek, hogyan lehetne valahogy legalább
elméletben elégtételt kérni ezért? Talán naív kérdések ezek.
Engen viszont valahol megnyugtatna, hogy legalább így tudnám leróni
tiszteletemet az élete előtt... hisz életben soha nem találkozhattunk.

Üdvözlettel,

  *Susanna D'Arbela  *