[Csaladtortenet 2] felháborodás: RE új szabálya az anyakönyvi kutatást illetően... :(

Pasa István pasapista at gmail.com
2014. Jún. 27., P, 06:36:56 CEST

Csak egyet tudok érteni az előttem szólókkal...

Ezek nevezik magukat NEMZETI kormánynak? A saját NEMZETI ( mert saját
magamból kiindulva vannak magyar, tót, esetleg osztrák felmenőim is...de
magyarországi bejegyzéssel...) felmenőinket sem tudjuk kutatni, vagy
szerintük az a kutatás, ha egy konkrét adatot keresek és csak azt az
egyetlen egy bejegyzést nézem meg? (persze biztos van ilyen, de én ezt
inkább adatellenőrzésnek hívnám) a kutatás pont arról szól, hogy van (vagy
nincs) egy közelítő adat (pl. egy kerület és egy évtized) és annak minden
egyes bejegyzését meg kell nézni, ha az adatot meg akarjuk találni...

Ahh, nem is írom tovább, mert csak felidegesítem magamat..

Szégyen ami itt folyik...

Üdv: PI