[Csaladtortenet 2] felháborodás: RE új szabálya az anyakönyvi kutatást illetően... :(

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2014. Jún. 27., P, 09:57:42 CEST

Lehet, hogy én lemaradtam valamilyen információról? Születésnél miért van
130 év ? Találkozott már valaki 130 éves emberrel itt a mi hazánkban?

Különben úgy érzem kezdek visszafiatalodni. Fegyelmezett köztisztviselő
voltam évtizedekig. Akkor volt minden titkosítva, szig. biz. jelzővel
ellátva.
Csak az a baj, hogy ezt csak e téren érzékelem. Sajnos!

Üdv. A Éva