[Csaladtortenet 2] felháborodás: RE új szabálya az anyakönyvi kutatást illetően... :(

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2014. Jún. 27., P, 10:20:10 CEST

Egy lehetőség:
A törvény azt mondja, a halálozástól számított 30 év. A BFL ebből indul ki.
- ha születésit vagy házasságit keres valaki, a BFL nem akar foglalkozni annak kiderítésével, hogy az illető mikor halt meg;
- a BFL szakértője szerint pedig egy ember 100 évet is élhet agglegény-, aggleányként;
- ha házasodott, a szakértő szerint 56 házasságban töltött év után (kortól függetlenül) tutti elpatkol :)
Konklúzió: => a BFL kutatási adatai szerint ha hosszú életűek akarunk lenni, ne házasodjunk!
Üdv,
Gazsi